Tuesday, June 26, 2012

:: Alamak, tercabut sudah ::

Assalamualaikum

Ini beg kesayangan saya. Saya jarang guna beg ni, beg ni kalau keluar jalan-jalan je saya bawa. Kalau gi kerja, saya guna beg lain. Tapi sejak akhir-akhir ni, bila malas menguasai diri. Beg ni saya guna gi keja. Biasalah perempuan, semua barang nak bawa. Beg make up, hardisk, buku nota, wallet dan macam-macam lagi. Kadang-kadang kamera DSLR yang besar gedabak tu pun saya angkut sekali dalam beg ni. 

Suatu aritu, masa tengah jalan ngan suami tiba-tiba rasa cam berat je bahu ni, sekali tengok tali beg sebelah dah tercabut.


Sobs..sobs.. sedihnya. Beg kesayangan ku.. tercabut sudah. Hurmm.. suami cakap boleh jahit balik ni. Lagipun senang je, senang anta kedai. ( ?? )
Sekarang, beg ni ada kat umah, saya dah jahit. Tapi tak berani nak letak barang berat-berat. Nanti tercabut balik, tak boleh nak jahit dah. :) Harap-harap lepas ni, suami belikan beg baru. Yang comel-comel macam beg ni lagi. :P

Wassalam 

No comments:

Post a Comment