Wednesday, August 8, 2012

:: Hari Jadi ::

Assalamualaikum

Alhamdulillah, 8 Ogos bertambah setahun lagi usia saya. Thanks kat suami n family n kawan-kawan yang wish besday saya. Hari ini happy sangat. Balik kerja, husband bawa pergi kedai kek. Minta saya pilihkan kek apa yang saya nak. Wah.. terharunya. Memandangkan Red Velvet Cake takde, saya pun pilih Black Forest Cake. 

Black Forest Cake
Sampai je rumah, husband cakap hari ni biar dia yang sediakan makanan berbuka nanti. Dia suruh saya rehat je. Lagi terharu. Layan macam puteri. Hehehe. So, husband masak ayam goreng kunyit untuk saya. Makanan kegemaran tu. Dia ada buat sup sekali. Sup bebola ikan. Masak simple tapi sedap. Lagipun makan berdua je. :)

Ayam Goreng Kunyit
Sup Bebola Ikan

Cili Kicap

Ayam Goreng Kunyit, Sup Bebola Ikan dan Cili Kicap. Cukup untuk makan berdua. Simple dan penuh kasih sayang. :) Terima Kasih Dear..

Wassalam


No comments:

Post a Comment