Thursday, May 17, 2012

:: A B C ::

Assalamualaikum

Semalam, lepas makan malam. Sembang-sembang dengan En. Suami. Saja sembang-sembang kosong. Tetiba En. Suami ajak main abjab-abjab. Ala yang main teka A untuk Ayam macam tu. Huhu. Tapi kami buat ikut nama.

Suami: Ok, sayang mula dulu. A?
Saya: Ahmad.
Suami: B?
Saya: Badrul.
Suami: C?
Saya: Ciko.
Suami: D?
Saya: D... Dedek. Hahaha...
Suami: Tetttt... mana ada orang nama dedek.
Saya: Adalah. Kat tempat sayang ada orang nama dedek.
Suami: Xde. Tipu!!.. 
Saya: Ok. So.. D?
Suami: Daniel.
Saya: E?
Suami: E.. E... 
Saya: Tetttt... (Sambil gelak2)
Suami: E?
Saya: Ella.
Suami: F?
Saya: Florina. 
Suami: G?
Saya: G.. G.. 
Suami: Tetttt.. hahaha.. ape G G.. Gagap ape?
Saya: (Kureng asem) G? 
Suami: Gesh 

Sampailah Z.. ok saya menang. Walaupun dia habiskan game. Huhu.. seronok juga. Sekali sekala main game camtu. Refresh minda. Tah pape..

Wassalam

No comments:

Post a Comment